شگفتیهای خلقت

دفاع مقدس

هدیه ای به ساحت اقا امام زمان (عج)

کشتی حضرت نوح (ع):
در سال ۱۹۵۹، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت. هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر میکرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر، قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله ۲۰ کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود ادامه مقاله.

 

شهادت آب:
محقق ژاپنی با انتشار يافته‌های تحقيقات خود مدعی شد كه مولكول‌های آب نسبت به مفاهيم انسانی تأثيرپذيرند. دكتر ايموتو معتقد است كه همانطور كه شكل ظاهری آب نسبت به ظرف ها ومكان هايی كه در آن قرار می گيرد تغييرمی كند . شكل مولكولی آب هم نسبت به محيط و شرايط پيرامونی خودش تغيير می كند ادامه مقاله.

 

نظم ریاضی حاکم بر قرآن:
با این شواهد هیچ شخص منصفی نمی‌تواند ادعا کند که قرآن ساخته‌ی ذهن بشر است. اساساً پی بردن به این که "قرآن کلام خداست" برای کسی که به عمق قرآنی پی برده باشد، از نحوه‌ی آهنگ قرآن و مقایسه‌ی آیات با متون عربی آن زمان و پی بردن به شخصیت روحی پیامبر، کار ساده‌ای است، ولی برای کسی که ادعا می‌کند خدایی را که محمد پیامبرش باشد قبول ندارد که وحی را قبول داشته باشد و حتی به قرآن نزدیک نمی‌شود و همه‌اش از فلسفه‌ی علمی صحبت می‌کند (در مورد فلسفه‌ی علمی هم جای بحث زیاد است که اصلاً این کلمه معنا دارد یا نه و آیا بهتر نیست که ما با استفاده از نظم ریاضی قرآن ادعا کنیم که قرآن علمی است) مسأله طور دیگری است. در هر حال این افراد حساب خود را با نظم ریاضی حاکم بر قرآن روشن کنند ادامه مقاله

معجزه شق القمر 
در روایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار او ایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تا ایمان بیاورند ...خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد ...و سپس ماه به دو نیم شکافته شد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت ادامه مقاله.

 


**************************

پیغمبر(ص) فرموده اند، اندازه آسمان اول نسبت به آسمان دوم مانند حلقه ای (انگشتر) در بیابان است، آسمان دوم نسبت به آسمان سوم مانند حلقه ای در بیابان است، همینطور الی آسمان هفتم. هر کهکشانی که بشر میتواند ببیند یا در آینده خواهد دید، تازه آسمان اول است، چون خداوند گفته اند که «إِنَّا زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِزِينَةٍ الْكَوَاكِبِ» (الصافات/۶) هر جا چیزی به نام ستاره شما دیدید، این تازه آسمان دنیای(اول) شما است. امام صادق(ع) در جلد چهارم تفسیر المیزان صفحه ۲۴۸ فرموده اند که خداوند ۱۲ هزار عالم خلق کرده است، که هر یک از این ۱۲ هزار عالم از ۷ آسمان و زمین شما بزرگتر است، ولی هیچ کدام به چشم دیده نمیشود، یعنی مادی نیست. خدا را سوای این عوالم نیز، عوالم دیگر هم هست.
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در یک شنبه 21 ارديبهشت 1398ساعت 19:28 توسط محمد حاجیان| |

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin
لوگوی دوستان